dinsdag 14 januari 2014

Poef

Nadat ik mijn kussentje af had, moest er natuurlijk een nieuw project worden bedacht. Uit mijn onlangs aangeschafte boekje "Een wereld vol granny squares van Yvonne Koops" heb ik inspiratie opgedaan. In dit boekje maken ze een soort boomstam van een poef. Omdat ik die kleuren wat saai vond, heb ik mijn eigen draai eraan gegeven. Ik heb de bovenkant bijna af, dat ging vlot... Nu nog bedenken hoe ik de rest van de poef ga maken.....

Foto is 's avonds laat gemaakt, dus kwaliteit is niet heel top... Zijn in ieder geval heel veel stokjes ;-) Vanavond nog 1 rondje eromheen haken (ik kan het!)


14-01-2014 
Vanavond het laatste rondje eromheen gehaakt, nu de zijkant nog haken.... Nog eens denken hoe ik dat ga doen, denk net zoals mijn kussentje... Nachtje over slapen!

15-01-2014
Begin gemaakt met de zijkant... Dat wordt een behoorlijke klus! 

17-01-2014
Vanavond weer een stukje gehaakt. Gaat niet heel snel, maar lijkt wel leuk te worden :-)

19-01-2014
Ja hoor, het begint er nu echt op te lijken :-). M'n witte wol raakt op, dus morgen direct bijhalen! De kleurtjes doe ik met Catania, erg fijn om mee te haken:

25-01-2014
Ik ben bijna rond, hopelijk ga ik 'm dit weekend af krijgen, wil graag beginnen aan de CAL-deken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten